مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 09:102020-08-06پزشكي

افزایش بیماران بستری مبتلا به کرونا در سنین 20 الی 40 سالگی


رییس دانشگاه علوم پزشکی در بابل از تغییر رفتار و تغییر ماهیت عملکرد بیماری کرونا خبر داد و گفت: بیماران بستری در سنین 20 تا 40 سال نسبت به موج اول افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سید فرزاد جلالی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، از تغییر رفتار و تغییر ماهیت عملکرد  بیماری کرونا 10 برابر شده است.

جلالی با بیان اینکه، علت خیز دوم این بیماری عدم رعایت مردم در دو یا سه هفته گذشته است، عنوان کرد: استان مازندران در روزهای تعطیل به اندازه جمعیت استان، مسافر دارد و این موضوع باعث می شود آلودگی هایی را به این استان آورده و همچنین آلودگی های اینجا را به استان های خود منتقل کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به اینکه عامل اصلی شیوع دوم این بیماری  عدم رعایت پروتکل های بهداشتی است، اذعان داشت: استفاده از ماسک،  رعایت فاصله اجتماعی و شستشوی مکرر دست ها فوق العاده مهم است.

جلالی تاکید کرد: استفاده از  ماسک بسیار اهمیت داشته و ثابت شده اگر رعایت 95 درصدی از سوی مردم انجام شود اثر بخشی قطعی و بارزی در کاهش تعداد بیماران خواهد داشت که با رعایت کمتر از 90 درصدی ماسک این میزان کاهش بیماری اتفاق نخواهد افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بیماران بستری مبتلا به کرونا در سنین 20 الی 40 سالگی

افزایش بیماران بستری مبتلا به کرونا در سنین 20 الی 40 سالگی