مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 09:102020-08-06اقتصادي

عرضه بورسی هلدینگ های صندوق ذخیره فرهنگیان


زمینه عرضه هلدینگ های مهم وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان در بورس فراهم خواهد شد تا زمینه مداخله بیشتر فرهنگیان فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، محسن حاجی میرزایی در آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت نفت، افتتاح مجتمع پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه متعلق به صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار کرد: ارتقای معیشت فرهنگیان و تضمین آینده آنها در دوران بازنشستگی از دغدغه‌ها و ماموریت‌های مهم آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به اینکه از تلاش دولت برای ارتقای معیشت فرهنگیان تشکر می‌کنیم، افزود: 25 سال قبل به حکم قانون، صندوق ذخیره فرهنگیان ایجاد شد که ماهانه یک تا 5 درصد از حقوق فرهنگیان در اینجا پس‌انداز می‌شود و دولت هم مکلف است معادل آن سرمایه‌ای در صندوق قرار دهد، در مجموع با این سرمایه‌ها، تشکیلات اقتصادی شکل گرفته است که سود حاصل از فعالیت صندوق در دوره بازنشستگی به فرهنگیان‌بازنشسته تعلق می‌گیرد و به بهبود معیشت کمک می‌کند.

حاجی میرزایی گفت: پس از 25 سال 10 هزار میلیارد تومان سرمایه در صندوق ذخیره ایجاد شده که حاصل سپرده فرهنگیان، آورده دولت و سود حاصل از سرمایه‌گذاری هاست، از این مبلغ تاکنون 3600 میلیارد تومان میان بازنشستگان توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه بورسی هلدینگ های صندوق ذخیره فرهنگیان

عرضه بورسی هلدینگ های صندوق ذخیره فرهنگیان