مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 08:552020-08-06سياسي

طرح نمایندگان برای الزام دولت به جلوگیری از واردات غیر ضروری


رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از طرح نمایندگان برای الزام دولت به جلوگیری از هرگونه واردات غیر ضروری خبر داد.

- رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از طرح نمایندگان برای الزام دولت به جلوگیری از هرگونه واردات غیر ضروری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عزت الله اکبری سالار پشتی در نشست خبری صبح امروز پنج شنبه خود با اشاره به معرفی مدرس خیابانی به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، گفت: طبق قانون بعد از اعلام وصول نامه معرفی وزیر پیشنهادی بررسی صلاحیت ایشان به کمیسوین صنایع ارجاع خواهد شد و در همین راستا ما روز یک شنبه وزیر پیشنهادی را به جلسه کمیسیون دعوت کردیم تا برنامه های خود را تشریح کنند.

وی با بیان این که فضای کلی مجلس همکاری با دولت است گفت: باید همه نمایندگان برنامه های ایشان را استماع و بررسی کنند تا بعد ببینیم نظر مجلس درباره سی وزیر پیشنهادی چه خواهد بود.

نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر ضرورت جلوگیری از واردات غیر ضروری گفت: ما طرح دو فوریتی را با عنوان الزام دولت به جلوگیری از هرگونه واردات غیر ضرور دنبال می کنیم و برنامه جدی در این زمینه داریم که به کشور کمک خواهد کرد.

البته طبیعتا در مورد واردات مواد اولیه ماشین آلات و انچه که در کشور تولید نمی شود نمی توان منعی قرار داد ولی در مورد واردات برخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نمایندگان برای الزام دولت به جلوگیری از واردات غیر ضروری

طرح نمایندگان برای الزام دولت به جلوگیری از واردات غیر ضروری