مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 08:502020-08-06بين الملل

پیشگوی مطرح تاریخ انتخابات آمریکا: ترامپ از بایدن شکست می خورد


یک مورخ آمریکاییِ که گفته شده، از سال 1984 پیشگویی و پیش بینی هایش درباره برنده انتخابات ریاست جمهوری این کشور درست بوده است، اعلام کرد که جو بایدن در انتخابات سال جاری پیروز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آلن لیچمن مورخ آمریکایی که سابقه طولانی در زمینه پیشبینی درست نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از جمله انتخابات 2016 دارد، اعلام کرده که دونالد ترامپ را شکست دهد.

بنا بر گزارش این رسانه آمریکایی، لیچمن یکی از معدود پیشگویانی است که پیروزی ترامپ در انتخابات 2016 را پیشبینی کرده بود .

این مورخ آمریکایی طی دهه های اخیر با بررسی دقیق مسائل انتخاباتی یک مدل و سیستم دارای 13 مولفه کلیدی ترسیم کرده و با کمک آن پیشبینی کرده که ایا حزب حاکم در کاخ سفید می تواند در انتخابات ریاست جمهوری برنده شود یا خیر.

آلن لیچمن مورخ و پیشگوی آمریکایی   مولفه های کلیدی مد نظر لیچمن دارای مواردی از قبیل شرایط اقتصادی کوتاه مدت و بلندمدت کشور و اینکه آیا نامزد حزب (حاکم و مسلط بر کاخ سفید) رییس جمهور مستقر است، می شود.

وی با انتشار یک فایل ویدئویی که روز چهارشنبه (دیروز) روزنامه نیویورک تایمز آن را منتشر کرد، گفت: مولفه های کلیدی پیشبینی می کنند که ترامپ کاخ سفید را خوهد باخت .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگوی مطرح تاریخ انتخابات آمریکا: ترامپ از بایدن شکست می خورد

پیشگوی مطرح تاریخ انتخابات آمریکا: ترامپ از بایدن شکست می خورد