موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 08:502020-08-06اقتصادي

مسکن ارزان خواهد شد؟


رییس اتاق تعاون ایران معتقد است با راه اندازی بورس مسکن سرمایه های بسیاری جذب صنایع مرتبط با مسکن می شود و بخش مسکن رونق خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس ، بهمن عبدالهی، در پاسخ به این پرسش که آیا بورس املاک موجب افزایش قیمت مسکن نمی شود؟ گفت: ما در شورای عالی بورس به دلالان اجازه هرگونه سوء استفاده و افزایش قیمت را نخواهیم داد و معتقدیم که با راه اندازی بورس املاک و مستغلات، ساخت و سازها و تولید مسکن در کشور گسترش می یابد و صنایع مرتبط با بخش مسکن رونق می گیرد و همین مساله کاهش قیمت مسکن در کشور را به دنبال خواهد داشت.

وی تصریح کرد:انتظار داریم تا چهار ماه آینده بورس مسکن راه اندازی شود که 35 درصد سهام آن توسط بخشهای تعاونی و خصوصی با مشارکت اتاق تعاون و اتاق بازرگانی، 35 درصد توسط نهادهای غیردولتی عمومی و 30 درصد در قالب پذیره نویسی به مردم واگذار شود.

رییس اتاق تعاون در ادامه از آزادسازی مرحله دوم سهام عدالت در عید غدیر خبر داد و گفت: پس از آنکه 30 درصد سهام عدالت در مرحله اول آزادسازی شد، 30 درصد دوم سهام عدالت از روز شنبه و در عید غدیر آزاد می شود و با پیش بینی های صورت گرفته مقرر شده 40 درصد مابقی تا پایان سال آزادسازی شود که یک نوبت آن در ایام دهه مبارک فجر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکن ارزان خواهد شد؟

مسکن ارزان خواهد شد؟