مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 08:402020-08-06پزشكي

چراغ کرونا در «لوداب» قرمز شد/مراسماتی با رنگ و بوی مرگ در لوداب


به گفته مسؤول خدمات جامع بهداشت لوداب با مثبت شدن تست 6 نفر در لوداب ظرف یک هفته، این بخش در وضعیت قرمز از نظر ابتلا به بیماری کرونا قرار گرفت.

- ناصر صانع نسب در گفت وگو با خبرنگار فارس در لوداب اظهار کرد: متاسفانه با مثبت شدن تست 6 نفر در لوداب ظرف یک هفته، این بخش در وضعیت قرمز از نظر ابتلا به بیماری کرونا قرار گرفت.

وی سفرها، رفت و آمدهای غیر ضروری و عدم توجه به توصیه های بهداشتی را مهم ترین عامل افزایش آمار مبتلایان به کووید 19 دانست و گفت: با گرم شدن هوا و میل مردم به رفتن به مسافرت به روستاها و شهرهای اطراف و شرکت در مراسمات و تردد در سطح شهر(هر چند اکثرا بدون از اینکه کار خاصی داشته باشند وارد حوزه شهر می شوند) باعث شده که متاسفانه بخش لوداب در وضعیت قرمز گرفته و اگر با همراهی مردم جلوی این شیوع را نگیریم ظرف یکی دو هفته آینده با اخبار بدتری مواجه خواهیم شد.

صانع نسب مهم ترین عامل انتشار این بیماری را شرکت در تجمعات، مراسمات خاکسپاری و جشن های عروسی دانست و افزود: متاسفانه مردم بخش ما اصلا رعایت نکرده و به خصوص خانم ها بدون رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسمات شرکت می کنند.

وی گفت: تقاضای ما از همه مردم و به خصوص زنان این است که جان و امنیت جانی خود و خانواده خود را فدای دل نگرانی لحظه ای عده ای نکرده و در مراسم ها شرکت نکنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چراغ کرونا در «لوداب» قرمز شد/مراسماتی با رنگ و بوی مرگ در لوداب

چراغ کرونا در «لوداب» قرمز شد/مراسماتی با رنگ و بوی مرگ در لوداب