مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 08:352020-08-06دانش

مراکز برتر دانشگاه جامع علمی کاربردی معرفی و تقدیر شدند


مراکز برتر سال 99 دانشگاه جامع علمی کاربردی با حضور رییس این دانشگاه معرفی و تقدیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، با حضور محمدحسین امید رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی، اعضای هیأت رییسه، روسای واحدهای استانی، روسای مراکز آموزش علمی ­کاربردی منتخب، مراسم تقدیر از مراکز برتر سال 99 این دانشگاه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

در ابتدای این جلسه رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن ارائه رهنمودهایی به ­منظور ارتقاء سطح مراکز آموزش و بهره­مندی از تجربیات در ارزیابی­های پیشین، بر ضرورت پایش عملکرد مرکز تاکید کرد و گفت: برای دستیابی به کیفیت راهی جز نظارت دقیق و جدی و ارزیابی مستمر وجود ندارد.

وی افزود: اجرای ارزیابی و سطح بندی مراکز دستارودی پایدار برای دانشگاه جامع علمی کاربردی است و انتظار می رود مجموعه علمی کاربردی برای ارتقاء و حفظ این دستاورد تلاش بیشتری کند.

در ادامه این جلسه از 10 مرکز برتر کشور و 24 مرکز شایسته استانی توسط رییس و معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی تقدیر شد.

همچنین در زمان اجرای مراسم، دو نفر از روسای مراکز آموزش علمی ­کاربردی مورد تقدیر، به نمایندگی از مراکز آموزش حاضر در جلسه ضمن تاکید بر لزوم اجرای ارزیابی و سطح ­بندی که منجر به ایجاد فضای رقابتی، بهبو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز برتر دانشگاه جامع علمی کاربردی معرفی و تقدیر شدند

مراکز برتر دانشگاه جامع علمی کاربردی معرفی و تقدیر شدند