مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 08:352020-08-06ورزشي

مسئولان ذوب آهن تکلیف خود را در قبال تیم مشخص کنند


کارخانه ذوب آهن پس از اتمام فصل، تکلیف خود را مشخص کند و مسئولان این  کارخانه باید صادقانه تصمیم بگیرند که اصلا آیا تیم فوتبال می خواهند یا خیر.

- حسین چرخابی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، پیرامون وضعیت لیگ برتر در هفته های پایانی اظهار داشت: در این هفته ها جدول را می توان به چهار قسمت تقسیم کرد؛ نخست قهرمان که تقریباً مشخص شده و وضعیت آن مشخص است مگر اینکه اتفاقاتی آماتور گونه در لیگ ما رخ دهد.

وی ادامه داد: قسمت دوم جدول به تیم هایی مربوط است که شانس دوم یا سومی و صعود به آسیا دارند که البته دوم شدن نیز با سومی بسیار متفاوت است چراکه ممکن است تعداد سهمیه های ایران 2+2 تیم شود و این دو تیم مجبور شوند راهی مسابقات پلی آف شوند که برخی تیم ها 2 و برخی تنها یک بازی پلی آف پیش رو خواهند داشت.

این بازیکن پیشکسوت سپاهان ادامه داد: قسمت سوم جدول به تیم هایی مربوط است که نه شانس صعود دارند و نه ترس سقوط و در میانه جدول قرار دارند.

باقیمانده و قسمت آخر جدول لیگ برتر تیم هایی هستند که در معرض سقوط به دسته پایین تر قرار دارند و برای با در لیگ مسابقه می دهند.

وی درباره اتفاقات آماتور گونه توضیح داد: یکی از امتیازات بزرگ باشگاه های سپاهان و ذوب آهن، حمایت اسپانسرهای بزرگی به نام فولاد مبارکه سپاهان و ذوب آهن اصفهان است و به خاطر وجود این اسپانسر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان ذوب آهن تکلیف خود را در قبال تیم مشخص کنند

مسئولان ذوب آهن تکلیف خود را در قبال تیم مشخص کنند