مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 08:352020-08-06سياسي

هدیه رییس جمهور به خبرنگاران


به وزیر ارتباطات نیز دستور می دهم که امسال مانند سال گذشته برای خبرنگاران در روز هفدهم مرداد که روز خبرنگاران است، هدیه ای همانند پارسال در نظر بگیرند و اینترنت مجانی را در اختیارشان قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، رییس جمهوری در آستانه فرارسیدن روز خبرنگار از دستور خود به وزیر ارتباطات برای تأمین اینترنت رایگان یک ساله اهالی رسانه خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی که صبح امروز در آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت نفت سخن می‌گفت در پایان با اشاره به فرارسیدن روز خبرنگار اظهار کرد: اعتراف می‌کنم که روز‌های سختی را پشت سر می‌گذاریم، در کنار کرونا، تحریم و در کنار تحریم، تحریف و در کنار تحریف، تهدید را داریم و نیز رسانه‌هایی که در خارج از کشور سعی می‌کنند امید را در کشور از میان ببرند که در این زمینه خبرنگاران و رسانه‌های داخلی می‌توانند اثرگذار باشند.

رییس جمهوری همچنین تاکید کرد: به وزیر ارتباطات نیز دستور می‌دهم که امسال مانند سال گذشته برای خبرنگاران در روز هفدهم مرداد که روز خبرنگاران است، هدیه‌ای همانند پارسال در نظر بگیرند و اینترنت مجانی را در اختیارشان قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدیه رییس جمهور به خبرنگاران

هدیه رییس جمهور به خبرنگاران