مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 08:252020-08-06اقتصادي

احیای 430 واحد صنعتی از ابتدای امسال


سرپرست وزارت صمت با بیان اینکه واحدهای تولیدی زیادی داریم که در کشور متوقف شده اند، گفت: در چهار ماهه اول سال 430 واحد صنعتی احیا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین مدرس خیابانی ظهر امروز در حاشیه افتتاح پروژه های تولیدی در نیشابور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال جهش تولید شاهد هستیم که واحدهای تولیدی به تناسب، افزایش ارقام تولید را دارند و همچنین در حال توسعه واحدهایشان هستند.

سرپرست وزارت صمت با بیان اینکه سیاست وزارت صمت حمایت از تولیدکنندگان و ممنوعیت واردات است و جلوی واردات کالاهایی که در داخل تولید داریم را می گیریم، افزود: تولید به سرعت در کشور در حال حرکت است و تصورم این است که واحدهای تولیدی و صنعتی را فراتر از قبل ببینیم.

وی با بیان اینکه واحدهای تولیدی زیادی داریم که در کشور متوقف شده اند، ادامه داد: همه با هم در تلاش هستیم تا این واحدها مجدد فعال شود که در چهار ماهه اول سال نیز 430 واحد صنعتی احیا شده است.

مدرس خیابانی گفت: به دنبال آن هستیم تا در قالب یک خط ویژه، مواد اولیه را به تولیدکنندگان شناسنامه دار معتبر و بزرگ کشور تخصیص دهیم و همچنین مالیات ارزش افزوده شان را بازگشت داده و ترخیص کالاها از گمرک را سرعت بخشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای 430 واحد صنعتی از ابتدای امسال

احیای 430 واحد صنعتی از ابتدای امسال