مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 08:202020-08-06سياسي

همراهی خبرنگاران با پلیس در ایجاد امنیت/ خبرنگاران راوی صادقانه رویدادها هستند


خبرنگاران همواره با اطلاع رسانی دقیق، صحیح و به موقع و با نقد عالمانه و سازنده در ایجاد امنیت و ارتقای آن در سطح جامعه یاریگر و همراه خدمتگزاران خود در مجموعه پلیس هستند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس سردار حسین اشتری به مناسب 17 مرداد، روز خبرنگار، پیام گرامیداشتی صادر که در بخشی از این پیام آمده است: عصر حاضر که عصر ارتباطات است و دنیای وسیع رسانه در این عصر به جزیی تفکیک ناپذیر از زندگی روزمره مردم تبدیل شده و به گونه ای در راستای هدایت افکار عمومی نقشی تاثیرگذار دارد، این قشر خبرنگار است که با چشمان تیزبین و زبان صادق و روشنگری های خود و با حضور فعال و قدرتمند در خط مقدم جبهه آگاهی بخشی دقیق و صحیح به مردم، نقش موثری در فرهنگ سازی و هنجارآفرینی ایفا می کند.

از این رو، فرارسیدن 17 مرداد ماه که در تقویم به نام روز خبرنگار مزین شده فرصت مغتنمی برای ارج نهادن به تلاش خبرنگارانی است که خاضعانه و بی ادعا همچون چراغی روشن و هدایت گر در جامعه به شناخت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف پرداخته و با هدف روایت حقایق، بیرق آگاهی بخشی را بر دوش کشیده و در راستای پاسداری ‏و حراست از اندیشه ها از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند .

‏‎‏ در ادامه این پیام می خوانید: همانطور که خبرنگاران شایسته و فهیم، دغدغه مندانه به بیان حقایق می پردازند و نقش تاثیرگذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی خبرنگاران با پلیس در ایجاد امنیت/ خبرنگاران راوی صادقانه رویدادها هستند

همراهی خبرنگاران با پلیس در ایجاد امنیت/ خبرنگاران راوی صادقانه رویدادها هستند