مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 08:152020-08-06سياسي

روایت صادقانه رویدادها رسالت خطیر خبرنگاران است


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران در روایت صادقانه رویدادها، ایفای رسالت عظیم و خطیر آگاهی بخشی به مردم بیش از گذشته پرتلاش و پرتوان ظاهر شوند.

- تبریک رییس پلیس راهور فاتب به اصحاب رسانه و خبرنگاران به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار محمد حسین حمیدی ؛ رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در پیامی فرا رسیدن 17 مرداد ماه؛ روز خبرنگار را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است؛ جان نباشد جز خبر در آزمون هرکه را افزون خبر جانش فزون درود و رحمت بی پایان خداوند متعال بر تمامی وقایع نگارانی که حرمت قلم آگاهی را پاس می دارند.

یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه سید شهیدان اهل قلم شهید سید مرتضی آوینی و شهید محمود صارمی ؛ پیشکسوتان متعهد عرصه خبر و اطلاع رسانی و همه شهدای رسانه را گرامی داشته و فرا رسیدن 17 مرداد ماه روز خبرنگار را بر تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک می گویم.

روز خبرنگار؛ فرصتی مغتنم، ارزشمند و گرانبهاست برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان های شریف و فرهیخته ای که حرمت قلم را پاس می دارند و در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه دل و جان تقدیم می کنند؛ خبرنگارانی که به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت صادقانه رویدادها رسالت خطیر خبرنگاران است

روایت صادقانه رویدادها رسالت خطیر خبرنگاران است