مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 08:152020-08-06اقتصادي

شرایط خوب استان بوشهر برای سرمایه گذاران صنایع پایین دست پتروشیمی


استاندار بوشهر با اشاره به شرایط مطلوب استان بوشهر برای سرمایه گذاری بخش خصوصی، گفت: استان بوشهر آماده سرمایه گذاری در صنایع پایین دستی پتروشیمی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالکریم گراوند ظهر پنجشنبه در آیین افتتاح طرح های پتروشیمی اظهار داشت: گام های بسیار مهمی برای توسعه استان بوشهر برداشته شده است و طرح های مهمی در دست اجرا است.

وی با اشاره به وضعیت تحریم ها، خاطرنشان کرد: با وجود سخت ترین شرایط تحریم ظالمانه، شاهد پیروزی کشور در جنگ اراده ها هستیم و تکمیل و بهره برداری از چنین طرح هایی زمینه تقویت امید در جامعه را فراهم می سازد.

استاندار بوشهر با اشاره اجرای این پروژه بسیار مهم با تلاش حداکثری متخصصان ایرانی بیان کرد: امروز شاهد بهره برداری از مجتمع کاوه به عنوان بزرگترین طرح متانول دنیا در شهرستان دیر استان بوشهر هستیم.

وی با اشاره به تحولات بزرگ صورت گرفته در عرصه نفت و پتروشیمی خاطرنشان کرد: این طرح با پنجره واحد سرمایه گذاری داخلی و خارجی در استان بوشهر به عنوان پایلوت در کشور مطرح شده است.

گراوند ادامه داد: با این اقدام آمادگی استقبال از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در صنایع پایین دستی پتروشیمی در این استان ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط خوب استان بوشهر برای سرمایه گذاران صنایع پایین دست پتروشیمی

شرایط خوب استان بوشهر برای سرمایه گذاران صنایع پایین دست پتروشیمی