مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 07:402020-08-06اجتماعي

تأمین سیستم گرمایشی 4000 کلاس درس در کرمان با بخاری نفتی


مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان گفت: 4 هزار کلاس درس در استان داریم که سیستم گرمایشی آنها با بخاری نفتی تامین می شود که باید تا پایان سال به سیستم گرمایشی جدید مجهز شوند و برای این کار نیاز به اعتباری حدود 90 میلیارد تومان داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمد واعظی نژاد صبح امروز در نشست خبری ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و روز خبرنگار اظهار داشت: از جمله بسته های سند تحولی در آموزش و پرورش جذب مشارکت های مردمی تحت عنوان آجر به آجر و مکان یابی مدارس می توان نام برد که در سال جاری توسط وزیر آموزش و پرورش به نوسازی مدارس ابلاغ شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان افزود: طرح آجر به آجر  با هدف فرهنگ سازی و ترویج مدرسه سازی در عموم مردم و جذب مشارکت خرد راه اندازی شده است.

واعظی نژاد با اشاره به اینکه در این طرح افراد می توانند در حد توان خود در ساخت و ساز مدارس، شرکت و کمک کنند، گفت: سامانه مهر مدرسه برای طرح آجر به آجر طراحی شده است.

وی عنوان کرد: سامانه مهر مدرسه کارهای آن به اتمام رسیده و در هفته آینده به مناسبت عید غدیر به بهره برداری می رسد و وارد فاز عملیاتی می شود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان ابراز داشت: افراد که می خواهند در ساخت مدرسه مشارکت داشته باشند، می توانند از طریق سامانه مهر مدرسه  کمک های خود را وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین سیستم گرمایشی 4000 کلاس درس در کرمان با بخاری نفتی

تأمین سیستم گرمایشی 4000 کلاس درس در کرمان با بخاری نفتی