مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 07:352020-08-06سياسي

ماموریت و دستور کار پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی


رییس ستاد کل نیروهای مسلح «بررسی سطوح راهبردی دفاع مقدس» را ماموریت و دستور کار  پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد و گفت: - رییس ستاد کل نیروهای مسلح بررسی سطوح راهبردی دفاع مقدس را ماموریت و دستور کار  پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد و گفت: این پژوهشگاه از نیمه دوم سال 98 با تغییرات و ساختار جدید، کار خود را آغاز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح امروز (16 مرداد ماه) در نخستین جلسه هیئت امنای پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: این پژوهشگاه از نیمه دوم سال 98 با تغییرات و ساختار جدید، کار خود را آغاز کرد.

وی با اشاره به جایگاه ویژه دفاع مقدس در تاریخ ملت ایران، تصریح کرد: باید در همه سطوح، حقیقت دفاع مقدس استخراج و در اختیار نسل های بعدی قرار گیرد.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه در فعالیت گسترده نیاز به تقسیم کار و هم افزایی وجود دارد، گفت: در این پژوهشگاه باید سطوح راهبردی دفاع مقدس و در ارتش، سپاه و نیروی انتظامی سطوح تاکتیکی و عملیاتی مورد بررسی قرار گیرد.

سرلشکر باقری بررسی چگونگی حمایت قدرت های جهانی از رژیم بعث صدام، دلایل تداوم جنگ پس از آزادسازی خرمشهر و پایان جنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت و دستور کار پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی

ماموریت و دستور کار پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی