مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 07:102020-08-06اقتصادي

آغاز بهره برداری از سه پروژه ملّی وزارت نفت با دستور رییس جمهور روحانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رییس جمهور روحانی پیش از ظهر پنجشنبه در مراسمی 3 پروژه ملی را در قالب برنامه بزرگ و کشوری تدبیر و امید برای جهش تولید در استان های بوشهر و لرستان افتتاح کرد.

- رییس جمهور در هفدهمین هفته از افتتاح طرح های مهم ملی عمرانی، تولیدی و زیربنایی با شعار تدبیر و امید برای جهش تولید ، دستور آغاز 3 پروژه عظیم وزارت نفت را با سرمایه گذاری هزار و 570 میلیون دلار از طریق ویدئوکنفرانس صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، رییس جمهور روحانی پیش از ظهر پنجشنبه در مراسمی 3 پروژه ملی را در قالب برنامه بزرگ و کشوری تدبیر و امید برای جهش تولید در استان های بوشهر و لرستان افتتاح کرد.

در این راستا و در چارچوب برنامه جهش دوم وزارت نفت، بهره برداری از پروژه های متانول کاوه و پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه در استان بوشهر و پروژه تولید کاتالیست در استان لرستان با دستور رییس جمهور به شکل رسمی آغاز شد.

برای احداث و بهره برداری از این پروژه ها در مجموع یک هزار و 570 میلیون دلار سرمایه گذاری انجام شده که به طور کامل از سوی بخش خصوصی تامین شده است.

با افتتاح این پروژه ها برای 2 هزار و 110 نفر نیز به طور مستقیم اشتغال پایدار ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بهره برداری از سه پروژه ملّی وزارت نفت با دستور رییس جمهور روحانی

آغاز بهره برداری از سه پروژه ملّی وزارت نفت با دستور رییس جمهور روحانی