مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 07:102020-08-06سياسي

آیت الله سیستانی خواستار کمک به مردم لبنان شد


آیت الله سیستانی با ابراز تاسف عمیق از حادثه دردناک شهر بیروت، تاکید کرد: «خیرین جهان را به همبستگی و کمک به مردم لبنان دعوت می کنیم».

- آیت الله سیستانی با ابراز تاسف عمیق از حادثه دردناک شهر بیروت، تاکید کرد: خیرین جهان را به همبستگی و کمک به مردم لبنان دعوت می کنیم .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ آیت الله العظمی سیستانی در پی انفجار مهیب بیروت پایتخت لبنان بیانیه ای صادر کردند.

در متن بیانیه مرجع تقلید عالیقدر شیعیان جهان آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم مرجعیت عالی دینی در نجف اشرف اندوه و تاسف عمیق خود از حادثه دردناک شهر بیروت عزیز پس از انفجار مهیب در بندرگاه آن که منجر به کشته و مفقود شدن تعدادزیادی و تعداد چند برابری مجروحان و مصدومان و بی خانمان شدن دهها هزار نفر ازشهروندان گشت و به ویرانی گسترده و وارد آمدن تلفات شدید به ساختمان ها و اموال عمومی در صحنه هایی غم انگیز و بی سابقه در دهه های اخیر شد، ابراز می کند.

به این ترتییب صمیمانه ترین تسلیت ها و همدردی ها را در این مصیبت بزرگ به مردم شریف لبنان تقدیم می کنیم و از خداوند متعال مسئلت داریم که به آنها برای گذر از این محنت بزرگ، قدرت، صبر و همبستگی عنایت فرماید و مومنان بزرگوار و همه خیرین در جهان را به همبستگی با آنها در این شرایط دشوار و کمک به آنها با تمامی روش هایی موجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سیستانی خواستار کمک به مردم لبنان شد

آیت الله سیستانی خواستار کمک به مردم لبنان شد