مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 07:052020-08-06اقتصادي

جابجایی 452 هزار مرسوله طی امسال توسط پست خراسان شمالی


طی چهارماه ابتدای سال جاری ، حدود  452 هزار فقره امانت مردم به وسیله پست استان جابجا شده، که این عدد نسبت به مدت مشابه سال گذشته 17 درصد رشد پیدا کرده است.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل پست خراسان شمالی گفت: طی چهارماه ابتدای سال جاری ، حدود  452 هزار فقره امانت مردم به وسیله پست استان جابجا شده، که این عدد نسبت به مدت مشابه سال گذشته 17 درصد رشد پیدا کرده است.

علی خانی ادامه داد: شاخص ترافیک بسته وامانت نیز در سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 167 درصد رشد داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان، وی افزایش 167 درصدی جابجایی امانات و بسته های اینترنتی با افزایش 50 درصدی فعالیت کارکنان پست نیز همراه بوده به طوری که کارکنان برخی بخش ها تا نیمه های شب مشغول به کار هستند.

وی با بیان اینکه بیش از 45 درصد این رشد مربوط به فضای کسب و کار اینترنتی است، افزود: به نحوی که نه خریدار و نه فروشنده نیاز به مراجعه فیزیکی به جایی نداشته اند، تا سطحی که انتقال وجوه مالی بین آن ها، عودت کالای معیوب یا غیرمطلوب از طرف خریدار به فروشنده و حتی کمک به ارائه خدمات پس از فروش نیز از سوی پست انجام می شود.

خانی ادامه داد: این در واقع شکل جدیدی از مراودات در بازار نوپای الکترونیک است، که با حضور مؤثر پست و در شرایط سخت شیوع ویروس کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی 452 هزار مرسوله طی امسال توسط پست خراسان شمالی

جابجایی 452 هزار مرسوله طی امسال توسط پست خراسان شمالی