مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 06:552020-08-06اجتماعي

اجرای 25 طرح بوم گردی و مسافر کاشانه توسط کمیته امداد گیلان


مدیرکل کمیته امداد امام (ره) گیلان با بیان اینکه اقامتگاه بوم گردی نوعی از محل های اسکان برای مسافران است، گفت: تاکنون 25 واحد اقامتگاه بوم گردی و مسافر کاشانه در روستاهای گیلان باهدف توانمندسازی مددجویان کمیته امداد امام (ره) احداث و مرمت شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، عباس اهرابی امروز در حاشیه بازدید از طرح های بوم گردی روستای میلاش منطقه رحیم آباد اظهار کرد: اقامتگاه بوم گردی نوعی از محل های اسکان برای مسافران است که برخلاف هتل ها دارای ویژگی های خاص محیطی خود می باشند.

وی با بیان اینکه اقامتگاه بوم گردی، اقامتگاهی بومی و محلی است که عمدتاً در خانه های قدیمی بازسازی شده، گفت: این اقامتگاه ها به سبک معماری سنتی آن منطقه ساخته شده و غالباً پذیرایی در این اقامتگاه ها نیز به صورت سنتی و محلی می باشد.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان گیلان با اشاره به اینکه حدود 70 درصد جامعه مددجویان گیلان را روستاییان شامل می شوند، افزود: بوم گردی فرصت های بسیار زیادی را برای کسب وکارهای کوچک خانوادگی در روستاها ایجاد می کند که برای رسیدن به این هدف نیازمند کمک و همدلی همه دستگاه ها به ویژه استانداری، بنیاد مسکن، میراث فرهنگی و روستایی، محیط زیست و منابع طبیعی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 25 طرح بوم گردی و مسافر کاشانه توسط کمیته امداد گیلان

اجرای 25 طرح بوم گردی و مسافر کاشانه توسط کمیته امداد گیلان