مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 06:552020-08-06اجتماعي

ترافیک سنگین در محورهای تهران-شمال/ آزادراه کرج-تهران پرترددترین در کشور است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده ها ، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات دوربین های نظارت تصویری و سامانه های ترددشمار برخط، - مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها گفت: در حال حاضر در محور کندوان، حدفاصل دوراهی شهرستانک تا نسا و سه راهی دیزین تا کندوان همچنین محدوده سیاه بیشه و در جاده هراز و در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال ، ترافیک سنگین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده ها ، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات دوربین های نظارت تصویری و سامانه های ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده های کشور باز است و تردد در آن ها به روال عادی جریان دارد.

* ترافیک سنگین در کندوان، هراز و فیروزکوه مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها گفت: در حال حاضر دوربین های نظارت تصویری ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس حدفاصل دوراهی شهرستانک تا نسا و حدفاصل سه راهی دیزین تا کندوان و محدوده سیاه بیشه نشان می دهد.

محرابی نیا از بروز ترافیک سنگین در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده سه راهی چلاو و ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال محدوده شهر دماوند خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک سنگین در محورهای تهران-شمال/ آزادراه کرج-تهران پرترددترین در کشور است

ترافیک سنگین در محورهای تهران-شمال/ آزادراه کرج-تهران پرترددترین در کشور است