مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 06:302020-08-06سياسي

تسلیت سرلشکر باقری خطاب به فرمانده ارتش لبنان و سیّد نصرالله


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در پی وقوع انفجار در بندر بیروت که منجر به جان باختن و مجروحیت تعداد زیادی از شهروندان این شهر شد؛ سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیام های جداگانه ای این حادثه غمبار را به سید حسن نصرالله .

- رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیام های جداگانه ای وقوع انفجار در بندر بیروت که منجر به جان باختن و مجروحیت جمع کثیری از شهروندان بیروت شد را به دبیرکل حزب الله و فرمانده ارتش لبنان تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، در پی وقوع انفجار در بندر بیروت که منجر به جان باختن و مجروحیت تعداد زیادی از شهروندان این شهر شد؛ سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیام های جداگانه ای این حادثه غمبار را به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و ژنرال ژوزف عون فرمانده ارتش این کشور تسلیت گفت.

متن پیام های رییس ستاد کل نیروهای مسلح به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیمانا لله و انا الیه راجعونژنرال ژوزف عون فرمانده محترم ارتش کشور دوست ، برادر و مقاوم لبنانمصیبت غمبار جان باختن و مجروحیت تعداد کثیری از شهروندان عزیز لبنانی در حادثه انفجار در بندر بیروت را به جنابعالی و آحاد ملت و دولت آن کشور تسلیت عرض می نمایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیت سرلشکر باقری خطاب به فرمانده ارتش لبنان و سیّد نصرالله

تسلیت سرلشکر باقری خطاب به فرمانده ارتش لبنان و سیّد نصرالله