مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 05:552020-08-06سياسي

برپایی جشن عقد و تأمین جهیزیه 3 زوج سادات در امامزاده روح الله (ع)


مراسم جشن عقد سه زوج سادات در امامزاده روح الله الحسنی (ع) با رعایت نکات بهداشتی در آستانه عید غدیر برگزار و جهیزیه تأمین شده توسط خیران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، امامزاده روح الله الحسنی (ع) در خیابان امام خمینی (ره) تهران هر ساله همزمان با ماه مبارک ذی الحجه اقدام به برپایی مراسم جشن عروسی برای زوج های کم بضاعت می کند.

امسال نیز با توجه به شیوع کرونا و عدم برپایی مراسم ها با دستور ستاد مبارزه با کرونا، مراسم جشن عقد زوج های جوان با محدودیت ها و با حضور افراد درجه یک خانواده های زوجین با رعایت نکات بهداشتی برپا خواهد شد.

حجت الاسلام حجر رسولی، مدیر آستان مقدس امامزاده روح الله الحسنی (ع) در گفت وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با اشاره به برپایی جشن عقد سه زوج جوان در این آستان در آستانه عید غدیر، اظهار داشت: ما در امامزاده علاوه بر اقدامات فرهنگی متنوع، سعی در تسهیل ازدواج جوانان نیز داریم به طوری که در حد توان علاوه بر توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان، برای اشتغال و مسکن و حتی تأمین جهیزیه نیز برنامه ریزی می کنیم.

وی به برپایی طرح ازدواج آسمانی اشاره کرد و افزود: هر ساله در اول ذی الحجه همزمان با سالروز ازدواج حضرت فاطمه (س) و امام علی (ع)، طرح ازدواج آسمانی کلید می خورد و تا سال بعد نیز ادامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی جشن عقد و تأمین جهیزیه 3 زوج سادات در امامزاده روح الله (ع)

برپایی جشن عقد و تأمین جهیزیه 3 زوج سادات در امامزاده روح الله (ع)