مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 05:502020-08-06سياسي

پیام استاندار آذربایجان غربی بمناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار


استاندار آذربایجان غربی در پیامی با تاکید بر نقش بی بدیل خبرنگاران در هموار سازی مسیر دستیابی به توسعه پایدار، همه جانبه و متوازن از تلاشهای خستگی ناپذیر آنان قدردانی کرد.

- ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی در پیامی با تاکید بر نقش بی بدیل خبرنگاران در هموار سازی مسیر دستیابی به توسعه پایدار، همه جانبه و متوازن از تلاشهای خستگی ناپذیر آنان قدردانی کرد.

به نقل از روابط عمومی استانداری،متن پیام محمدمهدی شهریاری به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم در روزهای سخت و پر از التهاب ناشی از شیوع کرونا؛ آنچه بیش از همه قوت قلب مجاهدان خط مقدم و متولیان امر است، حضور نقش آفرینان عرصه خبر و رسانه است که توانسته اند ضمن رساندن پیام همدلی و همراهی همه ارکان این سرزمین به جهانیان، روایت گر جانفشانی های مقابله با کرونا و آگاهی بخش مردم نیز باشند.

در آستانه روز خبرنگار ارج می نهیم زحمات و از خودگذشتگی افرادی را که شغل خود را نه یک حرفه که آمیخته ای از عقل، درایت و پشتکار توام با عشق می دانند.

بی وقفه و خستگی ناپذیر در اعتلای جامعه با صداقت و واقع نگاری توام با امیدآفرینی و رعایت عدل و انصاف گام بر می دارند و در سرزمین استوار آذربایجان غربی مسیر دستیابی به توسعه پایدار، متوازن و همه جانبه را هموار می سازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام استاندار آذربایجان غربی بمناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار

پیام استاندار آذربایجان غربی بمناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار