مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 05:152020-08-06سياسي

رسانه ها حلقه واصل مردم و مسئولان/انسانیت عنصر اصلی خبرنگاران


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: یک خبرنگار حلقه واصل بین مردم و مسئولان بوده بنابراین هیچگاه خارج از چهارچوبه انسانیت گام بر نمی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رضا رضایی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران با تبریک 17 مرداد بیان کرد: روز خبرنگار یادآور مجاهدت خبرنگارانی است که جان در کف اخلاص گذاشتند تا رسالت شان را به سرانجام برسانند.

وی ادامه داد: امروزه رسالت های خطیر خبرنگاران برکسی پوشیده نیست چرا که این قشر فداکار در سرما و گرما گام هایشان سست نمی شود و در راه رفع مطالبات مردمی سر از پا نمی شناسند.

وی بیان کرد: خبرنگاران از جمله افراد دلسوز جامعه بوده که برای گره گشایی از مشکلات و پاسخ به مطالبه های مردمی از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند و در عرصه اطلاع رسانی بی پروا گام بر می دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اظهار کرد: روز خبرنگار برگ زرینی از تقویم رسانه و فرصتی برای ارج نهادن به قداست قلم است و درود خدا بر تمام وقایع نگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می دارند.

رضایی با بیان اینکه بدون شک اهل قلم می دانند خبرنگاری به عنوان مهم ترین و حساس ترین شغل محسوب شده و حلقه واصل بین مردم و مسئولان است، افزود: بنابراین یک خبرنگار هیچگاه خارج از چهارچوبه انسانیت گام بر نمی دارد و گفته هایش را به تملقاتی بی اساس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها حلقه واصل مردم و مسئولان/انسانیت عنصر اصلی خبرنگاران

رسانه ها حلقه واصل مردم و مسئولان/انسانیت عنصر اصلی خبرنگاران