مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 05:102020-08-06اجتماعي

تغییر پروتکل های بهداشتی برگزاری کنکور/استفاده از مصلی ها و ورزشگاه ها


رییس سازمان سنجش آموزش کشور از تغییر پروتکل های بهداشتی آزمون سراسری خبر داد و گفت: بر این اساس از ورزشگاه ها و مصلی ها در برگزاری این آزمون استفاده خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ابراهیم خدایی امروز درحاشیه بازدید از جلسه آزمون کارشناسی ارشد در پاسخ به برخی حواشی برگزاری آزمون دکتری که هفته گذشته برگزار شد، اشاره کرد و گفت: طبیعتا شرایط سخت برگزاری آزمون استرس همه را بیشتر می کند.

اما آنچه که برای سازمان سنجش اصل است این است که مرجع نظارتی در برگزاری آزمون ها نظارت داشته باشد و مشاهده کند عملکرد سازمان سنجش در برگزاری آزمون صحیح بوده است یا نه؟ در آزمون دکتری بنا بر اعلام رسمی وزارت بهداشت که متولی رسمی نظارت بود، بیش از 500 تیم در برگزاری این آزمون نظارت کردند و در نهایت اعلام شد آزمون دکتری با رعایت حداکثری الزامات بهداشتی برگزار شد.

وی در ادامه تصریح کرد: ما ادعایی نمی کنیم که در برگزاری آزمون دکتری نمره صد را کسب کردیم؛ اما در این فاصله یک هفته ی یعنی از برگزاری آزمون دکتری تا کارشناسی ارشد ما تمامی نقاط ضعفی که در آزمون دکتری موجب نارضایتی شده بودرا برطرف و تلاش کردیم آزمون امروز به بهترین نحو برگزار شود.

وی ادامه داد: تمامی مسئولان اعم از نیروی انتظامی، آموزش و پرورش، وزارت بهداشت و غیره کمک می کردند که بتوانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر پروتکل های بهداشتی برگزاری کنکور/استفاده از مصلی ها و ورزشگاه ها

تغییر پروتکل های بهداشتی برگزاری کنکور/استفاده از مصلی ها و ورزشگاه ها