مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 04:352020-08-06سياسي

رسانه ها منافع کلان کرمانشاه را مطالبه کنند


استاندار کرمانشاه از تلاش برای جذب سرمایه 20 هزار میلیاردی در استان خبر داد و گفت: رسانه ها باید منافع کلان را مطالبه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هوشنگ بازوند در جلسه نکوداشت روز خبرنگار و هم اندیشی با مدیران مسؤول رسانه ها که در سالن جلسات شهدای دولت استانداری کرمانشاه با حضور جمعی از اصحاب رسانه استان برگزار شد، اظهار داشت: چند سال است به عنوان استاندار در این شهر خدمت می کنم و تا زمانی که در کرمانشاه باشم با همان توان و انگیزه روز اول پای کار خواهم بود و از معاونان نیز همین درخواست را دارم.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه در شرایط دشوار این استان را تحویل گرفتم و نرخ بیکاری نیز 22 درصد و در رتبه اول کشور بوده است، گفت: برخی نسبت به این آمار مسؤولیت و توجهی نداشتند در حالی که با شعار دادن اشتغالزایی فراهم نمی شود و باید همه پای کار باشند، که خوشبختانه با تلاش توانستیم این نرخ را کاهش دهیم و از 22 درصد به 15 درصد برسانیم و نتایج خوبی حاصل شد.

وی جذب سرمایه گذاری را یکی از راه حل های مهم ایجاد شغل در استان کرمانشاه دانست و ادامه داد: عده ای سر راه توسعه استان مانع تراشی می کنند که نمونه آن جذب سرمایه در پروژه احداث آزادراه (کربلا) در مسیر کرمانشاه به همدان است که رسانه های استان کمتر به آن پرداختند و مطالبه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها منافع کلان کرمانشاه را مطالبه کنند

رسانه ها منافع کلان کرمانشاه را مطالبه کنند