مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 04:252020-08-06دانش

اعلام نتایج نهایی آزمون ارشد تا اواخر مهر/پذیرش بیش از 300 هزار دانشجو


رییس سازمان سنجش آموزش کشور از پذیرش بیش از 300 هزار دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاهها و موسسات آموزش عالی خبر داد و گفت: نتایج اولیه این آزمون دهه دوم شهریور و نتایج نهایی نیز تا اواخر مهر ماه اعلام خواهد شد.

- رییس سازمان سنجش و آموزش کشور در حاشیه بازدید از آزمون کارشناسی ارشد اعلام نتایج نهایی آزمون ارشد تا اواخر مهر/پذیرش بیش از 300 هزار دانشجو رییس سازمان سنجش آموزش کشور از پذیرش بیش از 300 هزار دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاهها و موسسات آموزش عالی خبر داد و گفت: نتایج اولیه این آزمون دهه دوم شهریور و نتایج نهایی نیز تا اواخر مهر ماه اعلام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ابراهیم خدایی در حاشیه بازدید از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد که دردانشکده فنی مهندسی شهید عباسپور صورت گرفت به تشریح روند برگزاری این آزمون پرداخت و گفت: آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 در 80 شهر و هزار و 232 حوزه برگزار می شود و این آزمون در سه روز یعنی امروز (پنجشنبه ) فردا جمعه و شنبه برگزار خواهدشد.

وی در ادامه تصریح کرد: تعداد ثبت نام کنندگان این آزمون 647 هزار داوطلب است و تا به امروز صبح 514 هزار نفر کارت ورود به جلسه خود را گرفته اند و البته این به این معنی نیست که داوطلبی که در روز شنبه آزمون دارد فرصت دارد که کارت خود را دریافت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نتایج نهایی آزمون ارشد تا اواخر مهر/پذیرش بیش از 300 هزار دانشجو

اعلام نتایج نهایی آزمون ارشد تا اواخر مهر/پذیرش بیش از 300 هزار دانشجو