مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 04:102020-08-06ورزشي

وزن کادر فنی با آمدن رحمان رضایی سنگین تر شد


مربی دروازه بانان ذوب آهن، اضافه شدن رحمان رضایی به عنوان مدیر فنی، را یک اتفاق مثبت خواند و گفت: رضایی یکی از بازیکنان بزرگ و خوب سابق ذوب آهن است که با آمدن وی وزن کادر فنی تیم سنگین تر شده است.

- ایسنا/اصفهان مربی دروازه بانان ذوب آهن، اضافه شدن رحمان رضایی به عنوان مدیر فنی، را یک اتفاق مثبت خواند و گفت: رضایی یکی از بازیکنان بزرگ و خوب سابق ذوب آهن است که با آمدن وی وزن کادر فنی تیم سنگین تر شده است.

رسول زمانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: درست است که 3 بازی تا پایان لیگ باقیمانده، اما تیم ما در شرایط فعلی به یک شوک و نیروی روانی خوب نیاز داشت که با توجه به اینکه رحمان رضایی از بازیکنان بزرگ و تاثیرگذار سابق ذوب آهن و از ملی پوشانی بوده که سابقه حضور در لیگ ایتالیا و مصاف با بزرگان فوتبال را در کارنامه خود دارد می تواند از نظر روحی به بازیکنان تیم کمک کند.

بازیکنان ذوب آهن می توانند تجارب خوبی از وی بگیرند و باعث انگیزش در آنها شود.

وی افزود: به عنوان بازیکن قدیمی این تیم که در حال حاضر در کادر تیم فعال هستم اضافه شدن رحمان رضایی را به فال نیک می گیرم و امیدوارم بتوانیم در کنار یکدیگر با همدلی بیشتر تیم، بتوانیم در 3 بازی باقیمانده امتیازات خوبی را بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزن کادر فنی با آمدن رحمان رضایی سنگین تر شد

وزن کادر فنی با آمدن رحمان رضایی سنگین تر شد