مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 04:052020-08-06ورزشي

شهرستان سقز نیازمند راه اندازی شهرک صنعتی شماره دو است


فرماندار ویژه شهرستان سقز خواستار راه اندازی شهرک صنعتی شماره دو سقز شد و گفت: انتظار داریم اعتبارات مورد نیاز برای اجرای این پروژه تامین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کامیل کریمیان شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان سقز که با حضور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و شماری از مدیران کل برگزار شد، اظهار داشت: امسال اراده دولت بر اتمام طرح های نیمه تمام است و تمام توان خود را در راستای تکمیل و تجهیز طرح های عمرانی به کار گرفته است.

وی با اشاره به بهره برداری از سینمای سقز در سال 99، بر اتمام طرح های ورزشی در صاحب و ایران خواه و سالن ورزشی شهید ترکمن همچنین طرح های عمرانی این شهرستان تاکید کرد.

فرماندار ویژه سقز بر تسریع در آماده سازی زیرساخت های ناحیه صنعتی صاحب تاکید کرد و با اشاره به کمبود زمین برای سرمایه گذاران خارجی و داخلی در این ناحیه صنعتی، خواستار راه اندازی شهرک صنعتی شماره دو سقز شد.

کریمیان، هتل ورزش سقز را طرحی ارزشمند برای ورزش کردستان دانست و افزود: با استفاده از این طرح، برگزاری مسابقات استانی، منطقه ای و ملی در این شهرستان آسان تر می شود لذا از مسئولان استان می خواهیم اعتبار لازم برای اتمام آنها را تأمین کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان سقز نیازمند راه اندازی شهرک صنعتی شماره دو است

شهرستان سقز نیازمند راه اندازی شهرک صنعتی شماره دو است