مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 02:552020-08-05سياسي

نیاز تشکل های دینی به ایده پردازی های نوین جهاد دانشگاهی


نایب رییس شورای هیئات مذهبی کشور با تأکید بر ورود جهاد دانشگاهی برای افزایش بهبود فرایند تبلیغ در شرایط کنونی کشور و شیوع کرونا، گفت: نیاز جامعه فرهنگی ما پردازش ایده های فرهنگی برای تشکل های دینی در شرایط فعلی است.

- /چهل سال با جهاد دانشگاهی/ نایب رییس شورای هیئات مذهبی کشور مطرح کرد: نیاز تشکل های دینی به ایده پردازی های نوین جهاد دانشگاهی ایسنا/لرستان نایب رییس شورای هیئات مذهبی کشور با تأکید بر ورود جهاد دانشگاهی برای افزایش بهبود فرایند تبلیغ در شرایط کنونی کشور و شیوع کرونا، گفت: نیاز جامعه فرهنگی ما پردازش ایده های فرهنگی برای تشکل های دینی در شرایط فعلی است.

حجت الاسلام روح الدین دریکوند در گفت وگو با ایسنا با اشاره به جایگاه انقلابی جهاد دانشگاهی در سطح کشور اظهار کرد: جهاد دانشگاهی به عنوان درختی که در انقلاب کاشته و رشد پیدا کرده است امروز به باروری و افتخار رسیده است.

وی به ورود جهاد دانشگاهی در عرصه های آموزش، پژوهش و فرهنگ اشاره کرد و با یادآوری این مطلب که جهاد دانشگاهی در عرصه رسانه و رساندن پیام انقلاب و کتاب خدا، به جهانیان خبرگزاری های ایسنا و ایکنا را راه اندازی کرده است، تصریح کرد: امروز رسانه های جهاد دانشگاهی معتبرترین رسانه های کشور بوده و خبرنگاران آن می توانند به کیفی سازی خبرنگاری با برپای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز تشکل های دینی به ایده پردازی های نوین جهاد دانشگاهی

نیاز تشکل های دینی به ایده پردازی های نوین جهاد دانشگاهی