مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 00:002020-08-05پزشكي

دردسرهای کاهش زودرس ترس از کرونا


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به کاهش موارد بستری کرونا در خوزستان، گفت: به دلیل گذشت از بحران و کاهش نگرانی های مردم یعنی کاهش زودرس ترس از اپیدمی، - ایسنا/خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به کاهش موارد بستری کرونا در خوزستان، گفت: به دلیل گذشت از بحران و کاهش نگرانی های مردم یعنی کاهش زودرس ترس از اپیدمی، رعایت پروتکل های بهداشتی کاهش می یابد و پس از چند هفته، مجددا پیک بیماری رخ می دهد.

دکتر شاپور مسعودی فر در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به خروج خوزستان از وضعیت قرمز، اظهار کرد: در حال حاضر بزرگ ترین نگرانی ما این است که به دلیل کاهش نگرانی و ترس مردم از کرونا، میزان استفاده از ماسک کاهش یابد و رعایت دستورالعمل های بهداشتی ضعیف شود؛ این مساله، خطر بزرگی است که ما را تهدید می کند و می تواند موجب گسترش مجدد اپیدمی شود.

وی افزود: در حال حاضر شرایط نسبت به هفته های گذشته بسیار بهتر شده و ورودی به بیمارستان ها کاهش یافته است و بخش های بیمارستانی یکی پس از دیگری از چرخه کرونا خارج می شوند.

همین شرایط موجب شده است که مقداری مردم بی پروا شوند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: در اوج شیوع کرونا میزان استفاده از ماسک در جامعه بیش از 90 درصد بود اما در دو هفته گذشته و پس از اعلام فروکش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دردسرهای کاهش زودرس ترس از کرونا

دردسرهای کاهش زودرس ترس از کرونا