مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 13:052020-08-04اقتصادي

واگذاری دپوی روی زنجان به قرارگاه خاتم/تعیین تکلیف زمین های شهرک های صنعتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، فتح الله حقیقی بعد از ظهر امروز در جلسه اقتصاد مقاومتی استان زنجان اظهار کرد: از دوم فروردین ماه کارگروه استان با جدیت دنبال شود.

اگر بتوانیم این طرح ها را امسال به سرانجام برسانیم نزدیک به 7 هزار فرصت شغلی در استان ایجاد می شود   حقیقی با اشاره به اینکه اگر بتوانیم این طرح ها را امسال به سرانجام برسانیم نزدیک به 7 هزار فرصت شغلی در استان ایجاد می شود، تاکید کرد: این شغل ها با ارزش تولیدی 13هزار و 655 میلیارد تومان در استان ایجاد می شود.

 استاندار زنجان از واگذاری پسماندهای دپو شده روی به قرارگاه خاتم الانبیاء خبر داد و افزود: در دیدار با وزیر صمت به این تفاهم رسیدیم چرا که این قرارگاه امکانات و تجهیزات لازم را در اختیار قرار دارد.

وی تصریح کرد: سود حاصل از این پسماند به نفع استان و مردم هزینه شود.

   حقیقی گفت: معاونت هماهنگی امور اقتصادی و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید تا پایان هفته تکلیف 488 میلیارد تومان اعتبار تامین خسارت مشاغل ناشی از کرونا را برای تخصیص به این مشاغل روشن کنند.

کسانی که در شهرک های صنعتی زمین خریده اند و به هر علتی ساخت و ساز در آن صورت نگرفته و نیت شان فروش زمین به چند برابر قیمت است متخلف هستند   استاندار زنجان با اشاره به اینکه کسانی که در شهرک های صنعتی زمین خری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری دپوی روی زنجان به قرارگاه خاتم/تعیین تکلیف زمین های شهرک های صنعتی

واگذاری دپوی روی زنجان به قرارگاه خاتم/تعیین تکلیف زمین های شهرک های صنعتی