مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 12:352020-08-04پزشكي

فارس رتبه نخست بیماریابی و تست کرونا را در کشور به خود اختصاص داد


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با توجه به وجود زیرساخت های مناسب در استان فارس شاهد کسب رتبه نخست این استان در بحث بیماریابی و تست کرونا در کشور هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبیان کرد: ملاک در ارائه مجوز فعالیت کارخانه های تولید الکل، مواد ضدعفونی و تولید ماسک قوانین وزارت بهداشت است.

وی اضافه کرد: بر اساس قوانین موجود در وزارت خانه، پس از پایش درخواست ها، روزانه مجوزهای فعالیت واحدهای تولید کننده لوازم بهداشتی در استان صادر می شود.

لطفی اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و حساسیت های موجود در جامعه در خصوص سایر بیماری ها نظیر آنفولانزا لذا دانشگاه علوم پزشکی شیراز نسبت به شناسایی گروه های هدف در مبارزه با بیماری کرونا اقدام کرده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تصریح کرد: در استان فارس با همراهی اصحاب رسانه، مردم و دستگاه های اجرایی شاهد توفیقات مناسبی در حوزه بیماری کرونا هستیم به گونه ای که شرایط استان فارس نسبت به گذشته بهبود یافته است.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت های موجود در استان فارس باعث شده تا این استان نسبت به سایر استان ها با اختلاف بسیار زیادی در جایگاه نخست بیماریابی و تست کرونا باشد.

لطفی تاکید کرد: افزایش زیرساخت های بیمارستانی در استان فارس موجب شده تا بیش از 1 هزار و 170 تخت مراقبت های ویژه در استان وجود داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس رتبه نخست بیماریابی و تست کرونا را در کشور به خود اختصاص داد

فارس رتبه نخست بیماریابی و تست کرونا را در کشور به خود اختصاص داد