مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 12:352020-08-04اجتماعي

افزایش دما تا 10 درجه در سواحل خزر و شمال غرب/وزش باد شدید در پایتخت و برخی شهرها


کارشناس پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از روز پنج شنبه 16 مرداد در شمال غرب و از جمعه 17 مرداد تا اوایل هفته آینده در شمال غرب و سواحل خزر، - فریبا گودرزی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور، بیان کرد: امروز و فردا در سواحل خزر، شمال خراسان رضوی، خراسان شمالی و شمال غرب کشور، بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود و این شرایط در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در ارتفاعات شرق هرمزگان، شرق فارس و جنوب غرب کرمان حاکم است.

وی ادامه داد: روز پنجشنبه 16 مرداد در شمال زنجان، اردبیل، خراسان شمالی و شمال غرب هرمزگان همچنین سواحل خزر رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

کارشناس پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: امروز در دریای خزر و از امروز تا اوایل هفته آینده شرق و مرکز خلیج فارس مواج خواهد بود.

گودرزی اظهار داشت: روز چهارشنبه در شمال و مرکز خلیج فارس و روزهای پنجشنبه و جمعه در مرکز و شرق خلیج فارس افزایش ارتفاع موج بین یک تا دو متر پیش بینی می شود و موجب متلاطم و مواج شدن دریا می شود.

وی گفت: روز شنبه 18 مرداد در مرکز و شرق خلیج فارس و تنگه هرمز پاره شدن تورهای صیادی، غرق شدن قایق های کوچک و شناور های سبک پیش بینی و توصیه می شود ممانعت از هرگونه تردد قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دما تا 10 درجه در سواحل خزر و شمال غرب/وزش باد شدید در پایتخت و برخی شهرها

افزایش دما تا 10 درجه در سواحل خزر و شمال غرب/وزش باد شدید در پایتخت و برخی شهرها