مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 12:252020-08-04اجتماعي

یک مسئول آموزشی: تهران جزو محروم ترین استان کشور به شمار می رود


مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با بیان اینکه کرونا، روال صد ساله نظام آموزشی را تغییر داد، گفت: بیش از صد سال به یک روش در زمینه آموزش و پرورش فعالیت وجود داشت و اجباری در تغییر در روش ها وجود نداشت اما شیوع ویروس کرونا نظام آموزشی را مجبور به انجام تغییراتی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ محمد صیدلو روز سه شنبه در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش شهرستان ری اظهار داشت: در آموزش و پرورش بیشتر از سازمان ها و نهادهای دیگر ناچار هستیم تا در نحوه فعالیت و آموزش به دلیل شیوع ویروس کرونا و شرایط پیش آمده تجدید نظر داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه زحمات معلمان در دوره کرونایی به جامعه معرفی شود، افزود: در مدرسه قرار است انسان به معنای واقعی و یک دانشمند تربیت شود و برهمین اساس حتی در دوران کرونا نیز تعلیم و تربیت متوقف نشد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خاطر نشان کرد: احتمال اینکه آغاز سال تحصیلی لزوما همراه با بازگشایی مدارس نباشد و بر همین مبنی اقدامات و پیش بینی‌های لازم برای آغاز سال تحصیلی انجام گرفته است.

وی ادامه داد: شورای آموزش و پرورش فقط برای حل مشکلات این حوزه نیست بلکه باید نظرات و پیشنهادات برای بهبود روند کار هم ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مسئول آموزشی: تهران جزو محروم ترین استان کشور به شمار می رود

یک مسئول آموزشی: تهران جزو محروم ترین استان کشور به شمار می رود