مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 12:202020-08-04پزشكي

ضریب مرگ براثر کرونا در فارس کمتر از میانگین کشوری است


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: ضریب مرگ براثر کرونا در استان فارس از میانگین کشوری بسیار پایین تر بوده و این نشان دهنده بالا بودن توان علمی و تجهیزاتی بخش درمان این استان است.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: ضریب مرگ براثر کرونا در استان فارس از میانگین کشوری بسیار پایین تر بوده و این نشان دهنده بالا بودن توان علمی و تجهیزاتی بخش درمان این استان است.

مهرزاد لطفی سه شنبه 14 مرداد در جلسه ای که با هدف بزرگداشت روز خبرنگار و قدردانی از خبرنگاران و عکاسان خبری تشکیل شده بود، گفت: شدت میرایی کروناویروس در کشور و برابر آخرین آمارها، 5.

9 و در استان فارس 1.

6 بوده و این نشان دهنده بهتر بودن شرایط فارس به لحاظ برخورداری از تجهیزات پزشکی و نیروی انسانی متخصص و فوق تخصص و تاثیرگذاری روش های درمانی است.

لطفی با تاکید براینکه بخش های آی سی یو بیمارستان های دولتی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز و پزشکان و پرستاران و کادر فعال در این بخش تخصصی، همواره سرآمد کشور بوده اند، گفت: دلیل مهم پایین بودن شاخص مرگ براثر بیماری کرونا به نسبت تعداد مبتلایان در بیمارستان های تحت پوشش این دانشگاه، همین امر بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با یادآوری اینکه 30 درصد از بیماران پذیرفته شده در بیمارستان های استان فارس را شهروند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضریب مرگ براثر کرونا در فارس کمتر از میانگین کشوری است

ضریب مرگ براثر کرونا در فارس کمتر از میانگین کشوری است