مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 12:202020-08-04سياسي

پیگیری موضوع ارزش افزوده در صندوق ذخیره فرهنگیان


مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان از پیگیری موضوع ارزش افزوده در صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد و اعلام کرد که پیشرفت هایی در این رابطه صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی نیکدل گفت: من و همکارانم در هیات مدیره و مجموعه مدیریتی صندوق به سرانجام رساندن بحث ارزش افزوده را یکی از رسالت های اصلی خود در دوره ی مسئولیتی که در این موسسه حضور داریم، تعریف کرده ایم و برای این منظور اقداماتی را انجام داده ایم.

وی با اشاره به جلسه ای که چندی پیش با حدود 80 نفر از منتخبین فرهنگی استان ها در محل صندوق ذخیره فرهنگیان برگزار شده بود، گفت: در آن جلسه موضوع ارزش افزوده به قوت مطرح شد و مسائل و مشکلات به انجام رساندن آن نیز صادقانه و صریح در میان گذاشته شدند و بنده قول پی گیری آن را دادم و به آن عهد پایبندم.

نیکدل با اشاره به مکاتبات خود با وزارت آموزش و پرورش در سالهای گذشته پیرامون بحث ارزش افزوده و در این که در این مکاتبات بر ضرورت استفاده از آخرین تلاش های علمی و تجربه شده در جهان و استفاده از صاحب نظران اقتصادی تاکید شده بود، اظهار کرد: ما در صندوق راسا نیز کارگروه علمی و تخصصی به مسئولیت یکی از معاونان موسسه برای این موضوع تعیین کرده ایم که در جلسه اخیر شورای معاونین صندوق مفصلاً درباره آن بحث و گفت وگو شد و از نظرات تخصصی سایر سرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری موضوع ارزش افزوده در صندوق ذخیره فرهنگیان

پیگیری موضوع ارزش افزوده در صندوق ذخیره فرهنگیان