مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 11:152020-08-04اجتماعي

کاهش 9 درجه ای دمای هوای قم در روزهای آینده


کارشناس هواشناسی استان قم با اشاره به کاهش 9 درجه ای دمای هوا طی هفته جاری نسبت به هفته گذشته افزود: حداقل دمای هوای امروز 25 درجه و حداکثر دمای هوا 39 درجه خواهد بود.

- سعید اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه آسمان قم طی امروز صاف در اوایل شب همراه با افزایش ابر و در برخی ساعات وزش باد نسبتاً شدید و گرد و خاک است گفت: هوای استان قم در روز چهارشنبه صاف در برخی ساعات همراه با وزش باد نسبتاً شدید و غبارآلود خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان قم ابراز کرد: هوای این استان در روز پنجشنبه و جمعه صاف در برخی ساعات همراه با وزش باد متوسط خواهد بود.

وی با اشاره به کاهش 9 درجه ای دمای هوا طی هفته جاری نسبت به هفته گذشته افزود: حداقل دمای هوای امروز 25 درجه و حداکثر دمای هوا 39 درجه، حداقل دمای هوای چهارشنبه 26 درجه و حداکثر دمای هوا 37 درجه، حداقل دمای هوای پنجشنبه 25 درجه و حداکثر دمای هوا 38 درجه و حداقل دمای هوای جمعه 23 درجه و حداکثر دمای هوا 38 درجه است.

اسماعیلی عنوان کرد: سرعت وزش باد امروز بین 50 تا 65 کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی، چهارشنبه بین 40 تا 55 کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی، پنجشنبه بین 20 تا 35 کیلومتر بر ساعت با جهت شمالی و جمعه بین 25 تا 40 کیلومتر بر ساعت با جهت شمالی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 9 درجه ای دمای هوای قم در روزهای آینده

کاهش 9 درجه ای دمای هوای قم در روزهای آینده