مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 01:452020-08-03بين الملل

انصارالله یمن: توافق نفتی قسد با آمریکا باطل است


وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن توافق نفتی امضا شده میان نیروهای سوریه دموکراتیک(قسد) و آمریکا درباره چاه های نفتی سوریه را به شدت محکوم کرد.

- وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن توافق نفتی امضا شده میان نیروهای سوریه دموکراتیک(قسد) و آمریکا درباره چاه های نفتی سوریه را به شدت محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسناف به نقل از سانا، هشام شرف، وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن وبسته به انصارالله ادامه سیاست آمریکا در حمایت از گروه های غیرقانونی و همراهی با آن ها برای سرقت نفت و ثروت های سوریه را به شدت محکوم کرد.

وی به خبرگزاری یمنی سبأ گفت که این توافق باطل بوده و هدفش تنها غارت نفت سوریه است و کسی جز دزدان ثروت های ملت ها و دشمنان آن را قبول ندارند و حتی برخی دشمنان سوریه هم این توافق را غیرقانونی خوانده اند.

شرف در ادامه گفت: غارت سروت ها و منابع سوریه دقیقا ادامه همان سیاست غارتی است که عربستان و مدست نشاندگانش سال ها است علیه نفت و گاز یمن در پیش گرفته اند و این اقدام با حمایت آمریکا صورت می گیرد.

دمشق روز یکشنبه با شدیدترین عبارات توافق امضا شده میان قسد با آمریکا برای غارت نفت سوریه را محکوم کرده و آن را غیرقانونی و فاقد اعتبار توصیف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصارالله یمن: توافق نفتی قسد با آمریکا باطل است

انصارالله یمن: توافق نفتی قسد با آمریکا باطل است