مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 20:402020-08-03سياسي

تحریف داخلی مکمل تحریم خارجی!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، امیر عاصف در یادداشت روزنامه وطن امروز نوشت: بعد از بیانات روشنگرانه رهبر انقلاب درباره خط تحریف که با واکنش کاربران شبکه های اجتماعی نیز همراه شد، - این قسمت از فرمایش این رستم خارج از زندان و موش بازداشتگاه آنقدر سخیف است که خواننده خود به خود از آن خنده اش می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، امیر عاصف در یادداشت روزنامه وطن امروز نوشت: بعد از بیانات روشنگرانه رهبر انقلاب درباره خط تحریف که با واکنش کاربران شبکه های اجتماعی نیز همراه شد، هشتگ #bbcshutup در توییتر به ترند دوم ایران بدل شد.

در این موج توییتری، کاربران مصادیق مختلفی از رفتار خصمانه یا معیارهای دوگانه این شبکه تلویزیونی لیست کردند و دولت انگلستان را مسؤول تحریف در این شبه رسانه برشمردند! هر چند این اعتراضات در نهایت منجر به این خواهد شد که مدیران این شبکه بدانند نمی توانند با آمارسازی و دروغ سیاست های ضدایرانی شان را به زبان فارسی نشر دهند اما برای شکستن خط تحریف نیاز است به بررسی عملکرد افرادی در داخل کشور هم بپردازیم که یا از سر نادانی یا از خباثت و سوء نیت خوراک خبری برای رسانه های خارج نشین از اینترنشنال که وابسته به دستگاه امنیتی سعودی است تا بی بی سی که توسط مدیران سازمان جاسوسی انگلست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریف داخلی مکمل تحریم خارجی!

تحریف داخلی مکمل تحریم خارجی!