مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 20:202020-08-03فرهنگي

2 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد


در آیینی با حضور مسئولان و جمعی از هنرمندان، از 2 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد در آیینی با حضور مسئولان و جمعی از هنرمندان، از 2 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد.

سرهنگ امیرعباس آسمند مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز در آیین رونمایی از 2 عنوان کتاب نمایشنامه دفاع مقدس، افزود: هنرمندان نمایشنامه نویس این استان تاکنون در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام های بلندی برداشته اند که جای تقدیر دارد.

وی فرهنگ و هنر را زیربنای توسعه هر جامعه ای عنوان و تصریح کرد: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد، تاکنون اقدامات خوبی برای حمایت از نمایشنامه ها و فیلم نامه های حوزه دفاع مقدس انجام داده که این حمایت ها همچنان ادامه دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در سال های اخیر، حدود 98 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس استان به چاپ رسیده که ده ها مورد از این کتاب ها، در قالب نمایشنامه منتشر شده است.

آسمند با بیان اینکه امیدواریم در سال 99 هم نمایشنامه نویسان استان در حوزه ترویج فرهنگ دفاع مقدس، آثار خوبی را تولید کنند، تاکید کرد: امسال تولید 50 عن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد

2 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد