مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 20:052020-08-03اقتصادي

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اردبیل در 24ساعت گذشته


اختیاری که اجباری است، برقراری مجدد محدودیت های اجتماعی در اردبیل، پهنه های معدنی تحول بزرگی در اقتصاد اردبیل ایجاد می کند و سفر نوبخت در آینده نزدیک به اردبیل جزو پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس در 24 ساعت گذشته در اردبیل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اردبیل در روز گذشته (دوشنبه، 13مردادماه 1399) را اینجا مشاهده می کنید: اختیاری که اجباری است؟!/ پول ندهید ثبت نام نمی کنیم همه ساله یکی از تکراری ترین موضوعات روز در بین خانواده ها پیش از آغاز سال تحصیلی جدید بحث ثبت نام و دریافت شهریه در مدارس دولتی با عناوین مختلف بوده که این موضوع به دغدغه اصلی خانواده ها تبدیل می شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با پایان مطالعات سه محدوده پهنه معدنی استان اردبیل تحول بزرگی در توسعه و رونق اقتصادی استان ایجاد خواهد شد.

سفر نوبخت در آینده نزدیک به اردبیل/ تخصیص کامل اعتبارات سفر رییس جمهور به استان در نشست نایب رییس مجلس شورای اسلامی، مجمع نمایندگان استان و استاندار اردبیل با رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، مقرر شد نوبخت در آینده نزدیک به استان اردبیل سفر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اردبیل در 24ساعت گذشته

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اردبیل در 24ساعت گذشته