مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 17:002020-08-03سياسي

استفاده از توان نیروهای بومی در پروژه های قرارگاه خاتم


بنای قرارگاه خاتم الانبیا (ص) بر این است که هرجا پروژه ای اجرا شود 75 درصد از نیروی کار خود را از نیروهای بومی همان استان تامین کند.

- گرگان- فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: بنای قرارگاه خاتم الانبیا (ص) بر این است که هرجا پروژه ای اجرا شود 75 درصد از نیروی کار خود را از نیروهای بومی همان استان تامین کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار علی ملک شاهکوهی شامگاه دوشنبه در گفتگوی ویژه خبری در خصوص طرح های قرارگاه خاتم الانبیا سپاه در گلستان، اظهارکرد: پروژه های که در این طرح وجود دارد می تواند منجر به توسعه و پیشرفت زیرساخت های استان شود.

وی افزود: لایروبی آب بندان ها و هوشمند سازی چاه ها، ساخت شهربازی گرگان، احداث سد شصت کلاً، احداث بیمارستان گنبدکاووس از جمله طرح های جدید قرارگاه است.

ملک شاهکوهی بیان کرد: سد نرماب بنا بود سال 95 به بهره برداری برسد که به دلیل جابجایی روستای پایین دست سد و عدم تامین بخشی از اعتبارات به تاخیر افتاده است.

وی ادامه داد: با این پروژه ها 38 هزار هکتار از اراضی استان آبیاری خواهد شد و مشکل آب شرب شهرها و روستاهای شرق استان رفع می شود.

ملک شاهکوهی اضافه کرد: علاوه بر بندولی، سد نرماب و زهکشی 30 هزار هکتاری که در قراردادهای گذشته طرح بودند، طرح های جدید هم باید مجدانه پیگیری و عملیاتی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از توان نیروهای بومی در پروژه های قرارگاه خاتم

استفاده از توان نیروهای بومی در پروژه های قرارگاه خاتم