مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 16:402020-08-03اجتماعي

مهلت طرح پرداخت اقساطی جرایم رانندگی تا پایان مرداد ماه است


رییس پلیس راهور استان اصفهان از اجرای طرح پرداخت اقساطی جرایم رانندگی به مناسبت ایام مبارک دهه ولایت خبر داد و گفت: این طرح شامل افرادی می شود که خودروهای آنها بیش از 10 میلیون ریال خلافی دارد و توقیف شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا محمدی اظهار داشت: در راستای کمک به قشر کم درآمد که خودروی آن ها به علت داشتن جریمه بالای 10 میلیون ریال در توقیف پلیس است طرح پرداخت اقساطی جرائم توسط پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان اجرایی شده است.

رییس پلیس راهور اصفهان با اشاره به اینکه این طرح به مناسبت ایام مبارک دهه ولایت اجرایی شده است، افزود: شهروندان می توانند از این فرصت برای ترخیص وسیله نقلیه خود استفاده کنند و بدانند این طرح تا پایان مرداد ماه امسال قابلیت اجرایی دارد.

وی اظهار داشت: این طرح شامل وسایل نقلیه ای که با دستور قضایی توقیف شده اند یا مرتکب 2 تخلف حادثه ساز شده اند و یا به علت مصرف مشروبات الکی، قرص های روان گردان، مواد مخدر یا بیش از 40 درصد تخلفات معوق آن ها حادثه ساز بوده یا خودروی آن ها در سن فرسودگی باشند نمی شوند.

محمدی در پایان مجدداً بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مراجعه کنندگان به مراکز تعویض پلاک پلیس تأکید کرد و اظهار داشت: امید است با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت طرح پرداخت اقساطی جرایم رانندگی تا پایان مرداد ماه است

مهلت طرح پرداخت اقساطی جرایم رانندگی تا پایان مرداد ماه است