مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 16:252020-08-03اجتماعي

آب گرفتی معابر در 3 نقطه آستانه اشرفیه/تمامی معابر تا پایان امشب بازگشایی می شوند


شهردار آستانه اشرفیه از آب گرفتگی در سه نقطه آستانه اشرفیه اشاره و از رفع این مشکل تا ساعات آینده خبر داد و گفت: تمامی معابر این شهر تا پایان امشب بازگشایی می شوند.

- محمد دانش شکیب دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار فارس در آستانه اشرفیه با اشاره به آخرین وضعیت آب گرفتگی معابر در این شهر اظهار کرد: جلسه ستاد مدیریت بحران در اوایل هفته گذشته برگزار و تمامی تمهیدات اندیشیده شده بود ولی میزان باراندگی به قدری زیاد بود که خروجی های آب در آستانه اشرفیه توان خروج سریع آب را نداشته است.

وی با اذعان به اینکه میزان حجم باران باریده شده در آستانه اشرفیه فراتر از مقدار پیش بینی شده بوده است، گفت: چیزی در حدود یک الی دو ساعت بارش باران بسیار شدیدی در این شهر باریده شد که دو تا سه منطقه دچار آب گرفتگی شده که تا چند ساعت دیگر این مشکل برطرف خواهد شد.

شهردار آستانه اشرفیه با تأکید بر آمادگی کامل ستاد بحران برای رفع آب گرفتگی در معابر افزود: از اولین دقایق بارش باران، گزارش های گرفتی معابر به دست شهرداری رسید و فوراً مأموران شهرداری به محل اعزام و کار رفع این مشکل از چند ساعت پیش آغازشده است.

شکیب با بیان اینکه تا چند ساعت آینده تمامی معابر آستانه اشرفیه بازگشایی می شود، تصریح کرد: سه محل فرهنگیان، پشت حرم و خیابان شهید قربانی دچار آب گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب گرفتی معابر در 3 نقطه آستانه اشرفیه/تمامی معابر تا پایان امشب بازگشایی می شوند

آب گرفتی معابر در 3 نقطه آستانه اشرفیه/تمامی معابر تا پایان امشب بازگشایی می شوند