مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 16:102020-08-03سياسي

وزیر کشور: توافق همکاری ایران و چین باید در دولت و سپس در مجلس تصویب شود


موضوع همکاری بین ایران و چین در حد توافق اولیه بوده و در این روند، محورهای همکاری برای 25 سال مشخص می شود اما برای اجرایی شدن، حتما فرایندهای قانونی را طی کند که تصویب در دولت و سپس در مجلس از اجزای این روند قانونی خواهد بود.

- وزیر کشور گفت: موضوع همکاری بین ایران و چین در حد توافق اولیه بوده و در این روند، محورهای همکاری برای 25 سال مشخص می شود اما برای اجرایی شدن، حتما فرایندهای قانونی را طی کند که تصویب در دولت و سپس در مجلس از اجزای این روند قانونی خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه پنجاه و چهارمین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز آخرین جلسه این ستاد در دوره 2 ساله فعالیت برگزار شد، اظهار کرد: اگر فردا در جلسه هماهنگی قوا، دوره فعالیت ستاد، مجدداً تمدید شود، ادامه این جلسات را برگزار خواهیم کرد.

وزیر کشور ادامه داد: امروز گزارش مفصلی از عملکرد نزدیک به دوسال کمیته های مختلف ارائه شد؛ اقدامات کمیته قضایی، اقدامات بسیار مؤثری بود و ضمن اینکه مدیریت خوبی در فضای رسانه ای از نظر حقوقی انجام شد اما در این ستاد روزنامه یا سایتی بسته نشد و یا خدای ناکرده بازداشتی ای نداشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: توافق همکاری ایران و چین باید در دولت و سپس در مجلس تصویب شود

وزیر کشور: توافق همکاری ایران و چین باید در دولت و سپس در مجلس تصویب شود