مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 15:052020-08-03بين الملل

کارشناسان آمریکایی نگران فشارهای سیاسی برای «واکسن کرونا» هستند


تایید احتمالی و زودهنگام واکسن کرونا در آمریکا به نگرانی محققان و کارشناسان بهداشتی اداره غذا و داروی این کشور منجر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از نیویورک تایمز، تایید احتمالی و زودهنگام واکسن کرونا در آمریکا به نگرانی محققان و کارشناسان بهداشتی اداره غذا و داروی این کشور موسوم به اف دی ای منجر شده است.

در این ارتباط گفته شده است که برخی کارشناسان بهداشت و درمان نگران فشارهای سیاسی و احتمالی از سوی سیاستمداران در روند تحقیقات پیرامون تایید نهایی واکسن کرونا پیش از انتخابات ریاست جمهوری 2020 هستند.

به عنوان نمونه دکتر پاول آفیت عضو مشاور سازمان غذا و داروی آمریکا گفته است که نگران به حاشیه راندن استانداردهای لازم برای تایید واکسن کرونا است تا این واکسن در زودترین زمان ممکن و زودتر زمان لازم برای تحقیقات نهایی به تولید انبوه برسد.

مقامات آمریکایی به این گزارش نیویورک تایمز واکنش و پاسخی نداشته اند اما جود دیر سخنگوی کاخ سفید در بیانیه ای اعلام کرده است که تحقیقات، توسعه، آزمایشات و توزیع نهایی سریع واکسن کووید -19 نشان می دهد اولویت اصلی ترامپ سلامت و ایمنی مردم آمریکا است.

تا کنون همه ادعاهای ترامپ درباره ساخت واکسن کرونا در آینده نزدیک از سوی کارشناسان رد و تاکید شده تا ساختن واکسن مطمئن کرونا ماه ها فاص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناسان آمریکایی نگران فشارهای سیاسی برای «واکسن کرونا» هستند

کارشناسان آمریکایی نگران فشارهای سیاسی برای «واکسن کرونا» هستند