مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 14:002020-08-03حوادث

حریق لنج تجاری در اسکله بهمن قشم/ آغاز عملیات اطفاءبا حضور تیم های امدادی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی اشتری در خصوص حریق یک فروند لنج تجاری در بندرگاه بهمن جزیره قشم، اظهار داشت: ظهر امروز یک فروند لنج تجاری از جنس چوب به دلایل نامشخص دچار حریق شد که بلا فاصله پس از مشاهده دود تیم اطفا حریق اداره کل بنادر و دریانوردی .

- مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم گفت: یک فروند لنج باری در اسکله بهمن جزیره قشم دچار آتش سوزی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی اشتری در خصوص حریق یک فروند لنج تجاری در بندرگاه بهمن جزیره قشم، اظهار داشت: ظهر امروز یک فروند لنج تجاری از جنس چوب به دلایل نامشخص دچار حریق شد که بلا فاصله پس از مشاهده دود تیم اطفا حریق اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان و آتش نشانی سازمان منطقه آزاد قشم به همراه تیم های اطفا حریق محلی به منطقه اعزام شده و از خشکی و دریا مشغول مهار آتش هستند.

وی گفت: عوامل بندری و دریایی به محض اعلام اضطرار در محل مستقر و لنج را از منطقه خطر جداسازی و به گوشه ای امن از حوضچه منتقل کردند.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم گفت: تیم های امدادی و اطفای حریق دریایی و خشکی متشکل از یک فروند یدکش تحت عنوان خلیج فارس، شناور ناجی 15 متعلق به سازمان بنادر و دریانوردی همچنین مرکز آتش نشانی، گمرک، شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های سازمان منطقه آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریق لنج تجاری در اسکله بهمن قشم/ آغاز عملیات اطفاءبا حضور تیم های امدادی

حریق لنج تجاری در اسکله بهمن قشم/ آغاز عملیات اطفاءبا حضور تیم های امدادی