مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 11:502020-08-03سياسي

نقش بانوان در برنامه ریزی های آموزش وپرورش فارس پررنگ است


یکی از ویژگی های شاخص بانوان شاغل در آموزش و پرورش استان، مسئولیت پذیری و حضور مؤثر آن ها در متن فعالیت های نظام تعلیم و تربیت است که موجب شده تا نقش آن ها در برنامه ریزی و اجرای فعالیت های مختلف پررنگ باشد.

- ایسنا/فارس مدیرکل آموزش وپرورش فارس گفت: یکی از ویژگی های شاخص بانوان شاغل در آموزش و پرورش استان، مسئولیت پذیری و حضور مؤثر آن ها در متن فعالیت های نظام تعلیم و تربیت است که موجب شده تا نقش آن ها در برنامه ریزی و اجرای فعالیت های مختلف پررنگ باشد.

فرهاد اسماعیلی در جمع بانوان شاغل در اداره کل، ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و همچنین دهه ولایت، گفت: بریدن از بندگی غیر خدا بسیار دشوار است و عید قربان مصداقی برای همین امر است که انسان در همه مراحل زندگی، به ویژه در تعاملات اجتماعی خود تن به بندگی غیر خدا همچون ثروت و مقام ندهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، او اهمیت غدیر خم را نیز در نتایج آن دانست و گفت: به واسطه مستندات مهمی که درزمینه غدیر خم وجود دارد، در سندیت این واقعه مهم تاریخی شکی وجود نخواهد داشت و باید بامطالعه کتاب هایی همچون الغدیر مرحوم علامه طباطبایی ، علی از زبان علی نوشته جعفر شهیدی و به ویژه نهج البلاغه ،امام علی (ع) را بیشتر شناخت و از الگوهای عملی ایشان در زندگی فردی و اجتماعی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش بانوان در برنامه ریزی های آموزش وپرورش فارس پررنگ است

نقش بانوان در برنامه ریزی های آموزش وپرورش فارس پررنگ است