مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 02:002020-07-14اقتصادي

هنگ کنگ وارد فاز بحرانی کرونا شد


شدت گرفتن موج سوم شیوع کرونا در شهر بندری هنگ کنگ و افزایش نگرانی های عمومی، در کنار بالا رفتن شمار مبتلایان باعث شده است تا این منطقه وارد فاز بحرانی کرونا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از ایرنا، تلویزیون محلی هنگ کنگ روز چهارشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازکرد در 24 ساعت گذشته 52 مورد مبتلا به کرونا در این منطقه شناسایی شده است که 41 مورد آن مبتلایان داخلی بوده اند هنوز معلوم نیست نیمی از این افراد چطور به این ویروس مبتلا شده اند.

در کنار تعطیلی مدارس در این منطقه امروز همچنین رستوران های این شهر از ساعت 18 به وقت محلی تا 5 بامداد تعطیل شده اند و حق ارایه خدمات به مشتریان را ندارند.

فاصله گذاری اجتماعی در هنگ کنگ به طور جدی باید رعایت شود و زدن ماسک در مکان های عمومی بخصوص در وسایل نقلیه همگانی اجباری شده است.

شمار افراد در تجمعات که تا قبل از شروع موج سوم بیماری تا 50 نفر مجاز بود به چهار نفر کاهش یافته است در هیچ رستورانی بیش از چهار نفر نباید سر یک میز باشند از بسیاری مکان ها از جمله سالن های ورزشی خواسته شده است فعالیت خود را متوقف کنند.

نهادهای بهداشتی در هنگ کنگ تاکید کرده اند از امروز همه باید مقررات و پروتکل های پزشکی و بهداشتی را رعایت کنند همزمان اعلام شده است که هنوز مشخص نیست 20 نفر از مبتلایان روز دوشنبه چگونه کرونایی شده اند و بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنگ کنگ وارد فاز بحرانی کرونا شد

هنگ کنگ وارد فاز بحرانی کرونا شد